2011 m. gruodžio 21 d., trečiadienis

Pasiskųsiu

Aš nekaip jaučiuosi, vakar vos nesudužau (pasakytų kakavos puodukas iš reklamos, jei tokią pamenat). Tai reiškia, kad šiandien man nelabai. Pirma, neišmiegojau savo tradicinių ir nepertraukiamų 8 valandų (kokia prabanga, sakytumėt), nes Mažasis Princas nusprendė, kad būtų smagu vidury nakties pažaisti. Ankstesnes porą naktų žaizdavom tik "ėjimą į tualetą": atsikeli, padedi žvėriui rasti kelią iki laikraščių, pusiau atmerktom akim žiūri, ar pataikė, pagiri, eini toliau miegot. O šianakt ne. Šiąnakt MES graužėm interneto laidą, lipom broliui ant galvos (kuris po ilgos kelionės norėjo pas sesę tik ramiai pernakvot), ėjom medžioti kiaulės ausies ir naikinom kiliminę dangą (aš pati ją sudoročiau, nes baisiai negražios spalvos, bet kadangi esu išauklėta, tai nieko tai dangai ir nedarau, lai bujoja). Kai galų gale padaužą apėmė miegas, mano galvoje jo neliko nė kąsnio. Nė kąsnelyčio...
O antra, esu visa sirguliuota. Pažeidžiau saugaus elgesio lauke taisykles ir kažkada nepasirišau šaliko. Va jums ir dovanėlė ant švenčių - raudona Rudolfo nosis (tiesa, dar ir su įdrėskimu nuo pilkojo dantukų) ir varpais spengianti galva...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą